LET OP! Kies de juiste locatie. Deze staat aangegeven achter de naam van de fysiotherapeut.
- Kies wat voor soort behandeling je wil afspreken. Bij ons kan een intake in onze praktijk of online. Je kunt daarnaast aangeven of je een verwijzing van je arts hebt.
- Kies vervolgens de locatie waar je een afspraak wil maken. Wil je online een afspraak maken? Dan kun je iedere locatie kiezen.
- Kijk welke fysiotherapeuten daar werkzaam zijn.
- En kies de dag en tijd die jou past.
Vul vervolgens de gevraagde gegevens in. Dat scheelt “schermtijd” tijdens je eerste behandeling.
LET OP: je eerste afspraak bij ons duurt 40 minuten en bestaat uit een intake plus een eerste behandeling. 2 behandelingen in 1 bezoek dus. Zo gaan we direct goed van start! Wel zo fijn voor jou; je hoeft 1 keer minder naar de praktijk te reizen.
Lees bij “je eerste afspraak” de uitleg.
Als je aanvullend bent verzekerd worden deze 2 behandelingen gewoon vergoed vanuit je pakket. Tenzij je verzekerd bent bij Caresq. Sinds 2024 hebben wij GEEN contract met Caresq. Lees bij “belangrijke informatie” de uitleg.
Als je de afspraak in de online agenda hebt gemaakt ontvang je direct een mailtje met de bevestiging van je afspraak. De fysiotherapeut en de praktijkassistente zien de afspraak die jij gemaakt hebt in de agenda en sturen je vanuit ons softwaresysteem een aanvullende mail met alle informatie voor jouw eerste afspraak.
Passen de tijdstippen in onze online agenda jou niet of wil je vandaag nog terecht en zie je geen opties daarvoor in de agenda? Neem contact met ons op via whats app of bel ons op 030-2285605. We zoeken dan samen met jou het tijdstip dat jou schikt.
Wil je meer weten? Kijk bij de informatie bij de + hieronder. Heb je nog andere vragen; bel of app gerust!
Met vriendelijke groet,
Team Fysiotherapie OpMaat
Wij vinden het belangrijk om goed met jou in kaart te brengen wat jij wil en je direct een behandeling fysiotherapie te geven. Natuurlijk wil jij zo snel mogelijk van je pijn of je klacht af. Dat kunnen wij samen met jou regelen.
De eerste afspraak bij jouw fysiotherapeut is altijd de intake. We bespreken met jou hoe de klacht ontstaan is, hoe lang je er al last van hebt. Maar ook vragen we je wanneer je er veel last van hebt en wanneer juist minder last. We brengen jouw klacht echt goed in kaart zodat we samen weten hoe ernstig het is en wat we gaan doen om het helemaal op te lossen. Om dat goed te doen willen we graag eerst een goed onderzoek doen. En gebruiken we vragenlijsten die door je zorgverzekeraar en het landelijk keurmerk voor fysiotherapeuten worden gebruikt om te kijken of je bij ons in de praktijk aan het eind van je behandeltraject ook echt minder klachten ervaart.
Daarbij willen we ook heel graag van je weten wat je zou willen doen als je geen pijn hebt. Dat wordt ons gezamenlijke doel; zorgen dat je precies dat kunt doen wat jij graag wilt.
Maar jij hebt natuurlijk pijn, en daar wil je zo snel mogelijk vanaf. Daarom maken we direct aansluitend aan de intake ook nog een eerste afspraak fysiotherapie. Jouw eerste afspraak in de praktijk is dus een dubbele behandeling. We doen de intake en aansluitend doen we direct de eerste behandeling.
Daarom duurt je eerste bezoek aan onze praktijk bij ons circa 40 minuten. Het is een dubbele behandeling. Zo starten we snel en voortvarend met jouw herstel.
Wij hebben contracten met bijna alle verzekeraars. In principe gaat de factuur rechtstreeks naar jouw verzekeraar als je voldoende aanvullend verzekerd bent. En je tegoed nog niet elders hebt opgebruikt. Waarschijnlijk krijg je van je verzekeraar een overzicht van de verbruikte behandelingen. Maar dit is per verzekeraar verschillend. Jij hebt er in ieder geval verder geen omkijken naar. Kijk hier voor alle informatie aangaande de kosten voor fysiotherapie in het algemeen en in onze praktijk in het bijzonder.
Vanaf 2024 hebben wij geen contract meer met Caresq EUCARE/Aevitea. Als je aanvullend verzekerd bent bij Caresq dan ontvang je zelf de factuur voor je behandelingen in onze praktijk. We hanteren ons particuliere tarief. Dit kun je hier vinden. Je kunt de factuur indienen bij je verzekeraar. Deze betaald dan een deel van de kosten aan jou terug. Welk deel? Dat kan je verzekeraar je precies vertellen. Dat is per polis en per verzekeraar verschillend. Welke tarieven Caresq hiervoor hanteert is ons niet bekend.
In de regel kun je bij ons binnen 1 a 2 werkdagen terecht. Wij hebben 4 locaties dus er is altijd ergens wel een plekje voor je vrij.
Maar natuurlijk zoeken we graag samen met jou naar de beste oplossing voor jouw klacht. En dan kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je eerste afspraak gepland kan worden.
Ook bij vakanties of ziekte van de fysiotherapeuten kan het zijn dat we even een patientenstop of een wachtlijst hebben. De praktijkassistente informeert je hier dan direct over als je telefonisch of via Whats App contact met ons opneemt.
Wij kunnen behandelingen Online geven. Hier zijn wij goed in geworden in 2020/2021. Dus als je een keer, om welke reden dan ook, niet naar de praktijk kunt komen dan kun je de afspraak met jouw fysiotherapeut ook online plannen.
Wil je iedere behandeling naar de praktijk komen? Fijn! Dat vinden wij ook super! En daar zijn wij natuurlijk ook al meer dan 22 jaar heel erg goed in. Online is voor jou soms handiger. Vandaar dat we dit aanbieden.
Als je je eerste afspraak hebt gemaakt en je wil hem toch nog verzetten; bel of app ons dan even. Dan kijken we samen met jou naar de beste optie voor jou.
Vervolgafspraken dien je tijdig te verzetten. Indien je deze niet minimaal 24 uur voor de afspraak verzet of afzegd sturen wij de rekening naar jou. Kijk hier voor de afspraken hierover.
Ben je al bij ons in behandeling? Dan kun je je vervolg afspraken eenvoudig inplannen en/of verzetten via jouw eigen agenda in het cliënten portaal. De inlog gegevens voor het cliënten portaal heb je bij de aanvang van je behandeltraject via de mail van ons ontvangen. En natuurlijk mag je ook even bellen of appen.
Als je aanvullend verzekerd bent