Voor u: “de 7 allerbeste oefeningen tegen rugpijn”

Als je rugpijn hebt ging je voordat COVID-19 uitbrak even naar de fysio of andere paramedicus voor wat verlichting. Dat is op dit moment een stuk lastiger. Veel praktijken hebben hun deuren gesloten en ook de huisartsen hebben hun prioriteiten op andere vlakken liggen.

Maar wat gebeurt er met jouw pijnklachten als je er niets mee doet? Worden ze dan eerder beter of juist alleen maar erger? En wat heeft dat weer voor gevolgen voor jou?

Gelukkig is er ook zonder hulp van een fysio of andere expert gemakkelijk iets aan te doen. Omdat je niet meer naar ons kan komen betekent dat niet dat we niet naar jou kunnen komen. Via de digitale weg is dat zelfs makkelijker dan ooit.

Speciaal voor iedereen die met een vorm van rugpijn loopt te tobben hebben we een GRATIS E-Book gemaakt. Hierin delen we 7 simpele en bewezen effectieve oefeningen die wij al jaren gebruiken om mensen met pijn te helpen. Wat werkt nu wel en wat moet je absoluut niet doen?

Ben je benieuwd hoe jij hier ook direct je voordeel mee kan doen? Download hier direct het E-Book.

Wij zijn iedere dag van 7 uur s morgens tot 10 uur s avonds bereikbaar. Het maakt voor ons niet uit of jij al cliënt van ons bent of dat jij tijdelijk jouw eigen fysiotherapeut niet kunt bereiken. Wij staan voor iedereen klaar in deze tijd.

Wij willen het verschil maken. Juist in deze tijd. Liever direct een antwoord op jouw vraag?  Stuur een whats-app  bericht door hier te klikken. Een van onze fysiotherapeuten helpt je direct.

Het rugteam van Fysiotherapie OpMaat.

Aanbevolen nieuwsberichten